miercuri, 19 mai 2010

Soarele se îneca în norii grei.Mai raspândea doar picaturi de lumina slabă ce mi se întindeau pe faţă.
Camera era devastată.Pete de material alb şi şifonat inconjurau pereţii murdari de scrum.Mă priveam in oglinda aburita.Năvălea peste mine o caldura insuportabila.Am lasat apa fierbinte curgând.Picaturi de sudoare mi se prelingeau pe gat si coborau incet pe sâni.Am căutat innebunită o sfera de aer curat.Nu am gasit.Totul era îmbacsit in mizerie,tristeţe,haos.
M-am îndreptat spre balcon,ochii mi se mâreau pe măsura ce vedeam cum vântul sufla inexorabil.Mi-am întins braţele respirând greu.Mâinile imi erau atat de albe încat contrastul dintre piele si cer era aproape imperceptibil.
Am apucat bricheta lungă pe care acum câteva zile am găsit-o şi mi-am aprins o ţigara.A durat mult până sa o termin.Trăgeam molatic din ea.Simţeam că-mi dă atât timp cât am nevoie,atât spatiu cât să-mi asez într-o ordine perfectă gândurile.
Mi-am cotrobăit prin lucruri si am luat o foaie.Am realizat că acum ceva timp,probabil vroiam să scriu ceva acolo,căci era un început:
"Dacă vreodata am să ajung in această baltă de dezamăgire"..
Am tras un scaun.Scârţâia.Nu m-a deranjat,am simţit că nu sunt singură.
"Ei bine,am ajuns in această baltă.M-am prăbuşit şi acum caut alti supravieţuitori.Ştiu că nu voi gasi,ştiu ca scriu aceste randuri doar ca să mă mint , să injectez doza de speranţa pe care , mulţumită ţie, o iau regulat.Să ştii că e frig,vântul imi împleteşte parul şi-mi flutura genele ude.Miroase a ţigară.Tu nu suportai mirosul,parfumul tău îl absorbea, iar apoi mă cuprindeai in braţele tale puternice şi-mi transformai rochile de vară in mici pete de caşmir sfâsâiat.Căldura trupului tău vibrându-mi in mâini încă îmi mai domina pielea,gândurile.M-am ridicat din acea baltă,dar curând,voi cădea într-alta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu