miercuri, 13 octombrie 2010

ECOU

( Lui George Cosbuc )

Printre picăturile de natură fremătătoare

Ţi s-a pictat privirea luminata de cânturi

Cărările Hordoului răsunau de-a ta splendoare

Când îţi împrăştiai umbra creaţiei în gânduri

Vultur al sufletelor noastre revoltate,

Fă-ţi văzute aripile printre norii ce ard!

Adu cu tine vorbe aurite cu dreptate

Şi izbeşte-le de al nostru stindard!

Slovele rostite armonios de-al tău glas

Se-nalţă vibrând în dansul de lumină...

Ascund în ele o rază tremurândă de ceas

Înalţă-te şi tu,suflet,dintr-o filă albă,fină!

Vino,zeu al creaţiei infinite

Plimbă-ţi degetele printre firele de iarba

Flutură-ţi genele în căutare de cuvinte

Al căror sens pe veci să n-absoarbă.

3 comentarii:

  1. Sti Sonia, cred ca ai rade daca ai afla cum am inceput sa te citesc...Nici macar nu ne cunoastem, dar te admir pentru curajul pe care eu nu il am...Ai un stil foarte frumos de a scrie, cred ca noi doua semanam mai mult decat crezi...Mi-ar placea sa vorbim cumva...Pe mess eventual...Daca te intereseaza da-mi un semn :)
    Mara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.Multumesc pentru cuvintele frumoase.(de asemenea,multumesc serban) Daca doresti cu adevarat sa vorbim : IM: sonia_ochi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere